sunnuntai 9. lokakuuta 2016

Kaappi...


Mun kavereilla on ihan yleinen vitsi; että vaikka meillä kävisi viikoittain niin jokin asia on aina huushollissa erilailla.
Olen tietoisesti yrittänyt vaihdella meidän neliöihin tai käyttötarkoituksiin sopimattomia mööbeleitä sellaisiin jotka toimivat niin tilanhallinnallisesti kuin käyttö-ominaisuuksiltaan. En aktiivisesti tai etsien, mutta kun jokin esine "kävelee vastaan" muun roskana, jätelavalla kaupungin kujalla tai ystävän tarjoamana, tiedän mitä haen ja mitä en.
Tämä löytyi kahdellakympillä. On parempi kuivakaappina kuin vanha jossa oli liikaa syvyyttä, kaikki hukkui peräseinälle ja vanhentui, oli muutenkin mitoiltaan ehkä vähän väärä. Tämä uusi on korkeampi muttta paljon vähemmän syvä.

 Kuvista ei saa selvää alkuperäisestä väristä luonnossa, mutta se oli hyvin baby-blue. Kirkas mihinkään sopimaton vaaleansininen.
Vedin ronskisti tumman itse sävyttämäni mattamaalin päälle ja mielestäni kaappi sai luonnetta ja tuo kivaa kontrastia kyökkiin.




Mulla on keittiössä kuistin ikkunanpokat työn alla. Opettelin paikkaamaan lahonneita puu-osia ja olen entisöinyt kuistin fönareita niinä harvoina vapaa-aamuina aamukahvia juodessa.
Arjessa kun keskeneräiset projetit on rujosti esillä ja tarvikkeet korissa käden ulottuvilla, tulee toimeen tartuttua siinä ihan ohimennen, en ole sensortin ihminen joka kauaa jaksaa haeskella asioita.
Jotkut kutoo sukkia, mä nakerran asioita.






6 kommenttia:

  1. Ooh mun pää räjähtää, niin ihana kaappi!!! :D Mulle lähinnä vanhoja kalusteita tulee tänne taloon lisää ja lisää mutten jaksa oikein aktiivisesti kaupata edellisiä eteenpäin. Nytkin on kellari ihan kuin joku huonekalumyymälä kun siellä on niin paljon mööpeleitä odottamassa myyntiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, minustakin nuo vanhat ja painavat ovat sympaattisia.
      Oih, sulla on aarrevarasto siellä :D
      Kellari jonne mahtuu aarteita säilömään on aika ihana, täällä kaikki pitää laittaa kiertoon kun varastotkin on remontin alla....

      Poista
  2. Tosi kivan kaapin löysit ja passeli uusi väritys :)

    VastaaPoista
  3. :) :) Kiitos, pidän kyllä siitä kovin...

    VastaaPoista