maanantai 11. heinäkuuta 2016

Ilta...





Tänään istuin ulos ilta aurinkoon tee (viini) kupponen kädessä.
Lapset nukkui, mies ropasi prätkiä (niitä on ropattu enemmän kun ajettu tänä kesänä)
Ilta aurinko paistoi, mies oli päivällä trimmeröinyt nurtsit ja tuoksui kesältä.
Jotenkin mielenvikaisen hyvä fiilis...hain kamerankin.


Olen korvannut kukkia hyötykasveilla, minä ja poikani märehditään päivän aikana kourakaupalla yrttejä niistä kaikista koreista, ruukuista ja sangoista joita olen ripotellut ympäri tonttia. Jopa kaikki voikukat on syöty pihasta ja poika on jo siirtynyt orvokkeihin, mutta hei siihen mä jo vedän rajan etten syö orvokkeja.
Mutta siis yrtit rokkaa, basilika, tilli ja persilja on meidän feivoriitit ja idiootiltahan mä taas näytin lähikaupan kassalla suupielet korvissa ja hampaat vihreinä, ikenien välit persiljassa.
Kyllä maalla on mukavaa.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti