sunnuntai 15. toukokuuta 2016

Rautakauppatärpit...


Mun shoppailut nykyään keskittyy rautakauppaan tai ruokakauppaan.
Olen laiska shoppaaja, kun tarvitsen jotain, olen sitä mieltä että se ennenpitkään sattuu eteen kun pitää silmänsä auki. 
Mulla on pienehkö fiksaatio pukea poppootamme samantyylisiin vaatteisiin ja olen haaveillut pitkään nahkaisista ajokengistä.
Mulla on ennestään ollut tuollaiset mustat nilkkurit joita olen käyttänyt ja arvatkaapa oliko onni suuri kun satuin huomaamaan rautakaupan ratsastustarvikeosastolla ALE-kyltin, minähän en ratsasta mutta kaikenlaiset alekyltit vetää mua magneetin lailla.
Voihan onnenpotku, suuri lavallinen mustia nahkakenkiä koossa 32-44 kahdellakympillä!
(ajokenkien hinnat on nykyään tähtitieteellisiä)
Kenkälaatikossa luki "riding boots" ja siihen tarkoitukseenhan nää menikin, ei hevosen ulkoilutureissuun mutta prätkän kanssa kesäisiä teitä kirmatessa juurikin passelit bootsit.
Niin että taasen vanha totuus piti paikkansa, kun ei hötkyile niin tavara löytää etsijänsä luo kyllä.
Rautakaupat rokkaa! :D






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti