lauantai 6. helmikuuta 2016

Mattavihreää kevään kunniaksi...


Mä puhun jo keväästä, mulla nimittäin on kevätfiilis.
Olen suunnitellut pihaa, öljynnyt nahkatakin ja putsannut ajobuutsit valmiiksi.
Ja ahhhh, mulla on yks ylläri joka saa sydämen sykkyrälle, näytän täälläkin jahka tokenen innosta.


Äiti joskus jätti mulle liian monien grillibileiden tahriman puutarjottimen ja sanoi tee sille jotain.
Ja mähän nyt sitten tein, maalasin kevään vihreäksi kalkkimaalilla (ai kuin nii mulla on pieni maalifiksaatio?!)




Päälle vielä vaha, kestää monet grillibileet uudessa asussaan ja vaha tekee helpommin pyyhittäväksi.
Unohdin vaan ottaa somistuskuvan ennen palauttamista...oops, kuinnii ADHD?





6 kommenttia:

  1. Siisti tuli! Täällä kanssa pienen muotoinen maalausaddiktio käynnissä ;) Joo tuo vaha on kyllä hyvä keksintö sellaisille pinnoille mitkä kovassa käytössä. Meinasin ainakin keittiötikkaille levittää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, maalaus on ihan kivaa kun ei ole pakko, nimim viikon putkeen sisätiloja paniikkiaikataululla maalanneena, hih. Kaikki pikkuprokkikset on ihan sellasta hermolepoa siihen verrattuna. Se vaha on kyllä kätsä, huomasin vaan kun pirtinpenkit käsittelin että siitä jää aika tahmainen tuntuma alkuun ennenkun "kulahtaa" aina kattoo että onko siinä jotain tahmaa vaikka ei siitä mitään irtoakaan...
      Mukavia maalailuja! :)

      Poista
  2. Mun kanssa pitäisi kokeilla noita kalkkimaaleja. Aivan ihana tuo toka vikan kuvan tapetti, mitä se on?

    VastaaPoista
  3. Kiitti! Juu, suosittelen, niihin jää koukkuun ;)
    Meidän kodin ihan kaikki tapetit on Pihlgren Ritolan kotimaisia hengittäviä paperitapetteja. Tämä malli on nimeltään William Morris-tyyliin, sitä saa useammassa värissäkin löytyy täältä; http://www.tapettitehdas.fi/fi/tapetit/kaikki-mallit/68882

    VastaaPoista