perjantai 1. elokuuta 2014

Vähän väsy äiti ja muutama kuva...



 Mä rakastan tätä kesän valoa; auringonnousuja, ja varsinkin laskuja.
Yritän imeä itseeni jokaisen valonsäteen pimeää talvea varten...


Arki täällä rullaa aika pitkälti pesukoneen ja keittiön väliä...
Ja se tosiaan rullaa..mulla aamukuudesta puoleenyöhön ja silti en pysy tiskien, pyykkien, pölyn, lenkittämisten ja leikkien perässä...
Mitäköhän tää onkaan eskarien, töiden sun muiden startattua käyntiin, huhhuuh!

Viritettiin keväällä riippukeinu tuohon pihaan, ajattelin sen olevan kiva paikka lueskella ja ihmetellä.
Tasan kaksi kertaa olen siihen peräsimeni taaplannut ja kummallakin kerralla sain sylin täydeltä kissaa, koiraa ja lasta mukaan, niin että nyt se laahaakin jo maata koko härveli ;)







 Kaaoksenhallintaa, huhhuh, ei paljon olis paukkuja siivoiluun ja sen kyllä huomaa, kaikki on vinksinvonksin tai ainakin heikunkeikun...






 Ihania ukkoskuuroja, kesäsateita...
...kohta syksyn sateita...


Tälläisen stunt miehen löysin taasen rappusilta...
Potkupyörä pitää raahata ylös asti ja siitä kaikkia maailman fysiikan lakeja uhmaten alas kun äidin silmä vain välttää.
Voih, mun sydän parkaani näiden kanssa, voin kertoa että Eemeli ja Peppi on flekmaattisia tapauksia näihin kahteen sankariin verrattuna.
Toissapäivänä isosisko kampesi pikkuveljensä tarakalle ja juoksin perään kuullessani sanat "sit kun mä saan saunan kohalla kunnon vauhdit ni hyppäät takaperin pois, se olis UPEE stuntti!"
Mä en todellakaan tiedä mistä nää kaikki loistoideat kumpuaa?!
Helpoimmaksi olen havainnut laittaa heti aamusta kaveruksille kypärät päähän ja sanoa että otetaan ne vasta lounaalla sitten pois...

Ihanaa viikonloppua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti