tiistai 12. elokuuta 2014

Rekkiä, reppua ja ruisinkia....

 Heippahei taas!

Mulla olis vimma ompeluharrastukseen ja on täällä väännetty kättä Singerin kanssa, tuloksena yksi tosi jokkis maximekko...
Jatkamme harjoituksia.





 Viikonloppu meni markkinoilla, cruisingeissa ja kerettiinpä käydä kyläilemässä ja  näkemään rakkaita ystäväisiä.
Lisäksi mummo ja pappa oli grillailemassa ja saunomassa...
Tuntuu että mitä vähemmäksi lämpimät kesäpäivät hupenee, sitä järjettömämpää tahtia tulee tehtyä ja lennettyä että varmasti kerkee kaiken ennen syksyn sateita.




 Cruisinkiletka olikin tänä vuonna aikas huikean pitkä ja nähtiin paljon namuja bensasyöppöjä!
Aina se V8:n murina vaan kuulostaakin yhtä hyvältä, hyrryrryyrrryrrr.....



 Eilinen päivä meni juostessa loput eskaritarvikkeet ja syyskamppeet.
Ihana systeri lähti mukaan ja taidettiinpa me jymähtää myöskin lounaalle ja kaffelaan.






 Mä täällä olen harvinaisen haikeissa fiiliksissä enkä voi millään uskoa että maanantaina tuo mun pieni tyttöni astuu koulutielle, sniisk! 





Tässä vielä vähän kuvaa kun oon myllertänyt lastenhuonetta uuteen kuosiin, onhan se vielä kesken, mutta hyvällä mallilla.


Joku onneton oli heittänyt metallinkeräykseen tälläisen söpöyden.
En voinut vastustaa tuota keltaista väriä, eihän mulla kattilankansitelineelle ole mitään käyttöä, mutta ajattelin että keksin siitä jotain.

Tänään kasailin tuota vaaterekkiä lastenhuoneeseen ja sain idean lattialla lojuvista koruista; siitä tulee koruteline!


Eikös vaan olekkin söpöys.
Tulee hyvät fibat kun keksii uusiokäyttöä "roskalle".
Kaikenlisäksi toi on jopa kätevä, ei enää pyöri neidin helyt pitkin nurkkia.






Kohti jämptiä järjestystä...
Tai ainakin vähempää kaaosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti