perjantai 29. elokuuta 2014

Fiinisti fillaroiden...


 Istuttiin iltapäiväkaffella ja silmiini osui nurkissa lojunut puulaatikko.
Meitsi creas aika huikeeta idistä siinä kofeiinipärinöissäni.
Oon ollu fillarin koria vailla ja näin tämän puukorivanhuksen sopivan tuohon tarkoitukseen just passelisti.
Piirsin paperille hahmotelman ja tyrkkäsin teräsmiehelleni (nimike viittaa miehekkään ulkokuoren lisäksi leipätyön laatuun.)
Hetkessä oli hän taivutellut, porannut ja maalannut kehikon korille.
Ehkä parasta tässä oli se että siitä tuli just sellainen kun olin ajatellut ja lisäksi 100% kierrätetty, kori kun oli toisen romuna meille päätynyt ja metallitkin kierrätyslavalta.





 Mun monessa liemessä uineet Ten Pointsin lempparisaappat jotka olen nimennyt ajokengiksi.
Vasempaan jalkaan on pysyvästi pinttynyt prätkän kytkimen painauma ja öljytahrat, mutta sitkeästi rasvailen ja käytän, kunnes hajoavat liitoksistaan, niin hyvin nää istuu jalkaan ja tuovat sitä jotain, olipa sitten liikkeelä polku-tai moottoripyörällä.


 Muutamaa osasta vailla on tämä retro-ihanuus jonka näen pisteenä I:n päälle mun fillarin takaritsille. Tällä korvaan tuon muovisen istuimen niin mielelläni.
Tehtiin lenkki läheisen keräysaseman ohi ja siellä tämä nökötti, kaiken likaisen metalliromun seassa, voihan kulutushysteria kun olin onnellinen.
Meillä oli muksuna ihan samanlaiset, istua nökötin punaiset Nokian saappaat jalassa isän Oivan tarakalla just tälläisessä ja lauleskelin mollamaijalaulua.
 Tässä olis sitten seuraava prokkis :D
Hyvä siitä tulee...



Mää ja platinablondi lähetään eskarilaista vastaan.

Kivaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti