keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Hassut....




 Kyllä me taas eilen naurettiin noiden junioreiden edesottamuksia niin että vedet valu silmistä.

Tyttö oli valitellut hammastaan jo jokusen päivän ja eihän siinä auttanut kun varata särkyaikaa.
He olivatkin jo aamulla yhdeksältä pihalla ja hokivat "jokomennäänjokomennääään?!"
Ihmettelin että mistäs nyt tuulee.

Oltiin kolme varttia liian aikasin mestoilla kun ei näitä pidätellyt mikään, ajat oli tietysti vielä vartin myöhässä.
Sainpahan ainakin kerrankin lukea kaikki naistenlehdet rauhassa läpi.

Tyttö kapusi laverille ja hymy oli vieläkin korvissa.
Lääkäri aikansa tutki ja tuumasi " ei täällä mitään vikaa ole, siistit ja pestyt hampaat, mitä nyt vähän voi olla kasvukipuja kun on niin nopeaa tuo hampaiden vaihtuminen"

Aika nopeasti mulle selvisi että tuo ovela pieni tyttö oli kehitellyt nerokkaan suunnitelman takertua pieniin kasvukipuiluihin sillä nojalla että aina lekurin jälkeen pääsee jädeille ja lelukauppaan.


Hän tuumasi yksi päivä; "kun se eskari loppuu ni muutetaan kyllä Italiaan, mä haluun jonnekin kauas, täällä tylsistyy!"

Here we go...
Mä olen kotihiiri ja rakastan rutiineja, ihan niinkuin tuo pieni poikakin ja tyttö on tullut isäänsä; levoton sielu, aina menossa ja joku projekti tekeillä.



 Tiskasin sisällä ja kaverukset tuli pyytämään narua.
Ulkona mua odotti jokseenkin humoristinen näky; "äiti me rakennettiin kesäsukset!"
Siellä ne meni kun mini-Miedot konsanaan pitkin pihaa.
Laudanpätkät kenkiin solmittuna...
 Mistä ihmeestä nää kaikki ideat kumpuaa?!

 Pakko vielä hekuttaa että mä olen kait saanut auringonpistoksen koska olen innostunut tämänkaltaisista kesä-aktiviteeteista.

Hassua kuinka itsensä ihan tappiin rehkiminen nollaa päänuppia niin kokonaisvaltaisesti...
Nooh kait se innostus taas kiireiden ja töiden myötä hiipuu.
Mä niiiiin tarvisin lisää tunteja vuorokauteen!


2 kommenttia:

  1. Eikä kui ihanat pimpulat!! <3 Ja ihana äiti! <3 <3 Nauroin vedet silmissä noita kesäsuksia, varsinki sauvoja. Mahtava!! <3

    VastaaPoista
  2. Yks ihana siellä...voii kiitos <3

    VastaaPoista