perjantai 18. lokakuuta 2013

 Koti on minulle tärkeä. Ihan sama mitä maailmalla tapahtuu, miten huonosti päivä on mennyt, kun kotiovi menee takana kiinni, tietää että tämä on paikka jossa on hyvä olla, paikka jossa ei tarvitse murehtia.
 KOTI <3
 Nuo meillä asuvat kanssaelijät ovat sitäpaitsi huipputyyppejä! Meillä asuu pieni prinsessa ja supermies...



 Ja liuta karvakamuja, ihanaa kun on elämää ja touhua!

 Meillä leivotaan paljon,
 ja meillä on aina ovet auki ystäville, aina! Viimeiset neljä kuukautta meillä on melkein joka viikonloppu ollut ystäviä kylässä, lämmitetään saunaa, tehdään ruokaa ja jutellaan yömyöhään. Parasta! Mä olen viehättynyt italialaiseen tyyliin, mammalla on aina pata tulilla ja ruokaa pienelle kylälle, porukkaa ja ääntä ei tuvasta puutu.  Mä rrrrakastan kestejä, kekkereitä, sunnuntaibrunsseja ja rentoa yhdessäoloa. Sitä täällä pimeässä suomessa kaivataan, jos ei muuta keksi niin kutsua edes naapuri päiväkahveille...
Minulla on elämässäni ihania ihmisiä ja rakkaita ystäviä joista aion pitää kiinni. Ystävyyssuhteet on kuin auto, niitä pitää huoltaa....






3 kommenttia:

  1. Minä täällä taas häiriköimässä.. :/ Mutta siis pakko jättää viestiä jälleen, että aivan ihania tunnelmia, kuvia ja ajatuksia täällä! ♥ Sun blogista on tullut mulle semmoinen hyvänmielen hetki, jossa mieli lepää ja stressi hälvenee. Elämän tärkeimmät asiat palautuu mieleen, hyvä mieli ja hymynkare suupielessä. Ja sit toivois tietenkin, että nähtäis useammin, ikävähän tässä vaan tulee!

    VastaaPoista
  2. Todella idyllistä ja ihanan kotoista teillä! Meillä on aika pelkistettyä ja vähän modernimpaa, mutta voisin kyllä hypätä juuri tuollaiseen sisustukseenkin :). Samoin kauniita ajatuksia kirjoitit :).

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos S, ihanaa kun kommentoit. SUN Blogi on ollu mulle tosi tärkeä ja seurattu, kiva jos tykkäät munkin höpötyksiä lueskella, hih... <3 Onneks ens kuussa nähdään, odotetaan jo kovasti!!! :)

    Pilvi: Ihania sanoja, kiitos, kiva kuulla!!! :)

    Kommentit ilahduttaa aina!

    VastaaPoista