sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Lasin himo

 Mä olen vallan viehättynyt lasiin, siis kirkkaisiin laseihin, purkkeihin ja purnukoihin.
Tapani mukaan en taida nytkään olla aallonharjalla sillä lasikuppoja saa naurettavan halvalla. Ostin 12 setin näitä vanhoja kristallilaseja ja nuo kuvissa näkyvät pinot vanhaa Duralexia yhteensä huimalla 4 eurolla!
Sitten kun muumimukit ja nuo graafisin kuvioin siivitetyt posliinimukit on sou lääst siison ja lasi on pop niin vähänks oon varustautunu ;)
 Mun mielestä nää vaan on niin herkän näköisiä avohyllyillä kun alkutalven hailakka valo siilaa niiden läpi...


En vaan voi olla hehkuttamatta kun bongasin tän vanhan narupurkin, pohjassa lukee 1000ML ja nuo pikkuruiset kuplat tuossa lasissa on niin...niiin originellia ja tää kustansi kokonaiset 50 senttiä...mä oon nuuka emäntä, saita suorastaan...Muttakun halvallakin voi saada kivannäköistä ja kierrätys on pop, tykkään muiden hylkäämistä rojuista <3
Ja tykkään kollaaseista, mieluiten värien mukaan lajitelluista. Tässä meidän pakastimen kylkeen askarreltiin magneetteja; tuo alin metallinen kyltti oli purettu jostain vanhasta työkoneesta ja viskattu metallinkeräykseen, liimasin vain ohutta magneettilevyä taakse ja avot, saman käsittelyn sai Happy Joe tuopinalunen, eihän sitä voinut heittää pois kun siinä on tuo mietelause...ja pikkuvarpaat on parin päivän ikäisen pikkumiehen, maailman rakkaimman sellaisen. Onko vauvan varpaita liikuttavampia, onnesta kippuraiset pikkuruiset.
Kivaa alkavaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti